دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی جهان لاغر

دانلود و متن اهنگ جهان لاغر


بخواب روی دست من جهان لاغر منو کمی نگاه کن نرو

بخند و روزگارمو دوباره مثل چشم هات شب سیاه کن نرو

به هر مسافری که جز من از لب تو سهم داشت

بگو جهان جدید نیست بگو فقط گناه داشت

اگر به من نمیرسید و این زمان مدید نیست

بریز روی شانه ام کمی ستاره از سرت کمی پرنده از دلت

اگر به یمن این ضریح شفا بگیرد این مریض دوباره در مقابلت

و شکر ای هوای بس و شکر ای تن شریف در زمانه ی عجیب

که هر چه عشق بی ثمر و عاشقانه مثل من غریب پشت هم غریب

من آب از سرم گذشت غریق را نظاره کن بیا کمی گناه کن

بیا ببر سر مرا و حال این شکسته را دوباره رو به راه کن

بریز روی شانه ام کمی ستاره از سرت کمی پرنده از دلت

اگر به یمن این ضریح شفا بگیرد این مریض دوباره در مقابلت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403برچسب:Download New Music, (Ahang) BY : Mohsen Chavoshi – Jahan Laghar/ And lyrics ,محسن چاوشی, جهان لاغر, دانلود ,آهنگ جدید, محسن چاوشی به نام, جهان لاغر, شاعر, محسن دانلود آهنگ ,جهان لاغر محسن چاوشی, با کیفیت ,های اورجینال متن کامل ترانه, همراه ,با پخش آنلاین - دانلود این موزیک, با بهترین ,کیفیت 128 ,و 320 از, رسانه وب آهنگ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM